добре дошли в моя уеб сайт

правилно използване!



Лодки за захранка - знаем ли как да ги използваме?

Лодките за захранкa и няколко съвета за тяхната експлоатация

Немислимо е днес да говорим за Модерен Шаранджийски Риболов без употребата на всички технически и технологични приспособления създадени да улесняват риболова до максимум. Такова приспособление е и лодката за захранка. С употребата на такива лодки, възможността за достъп до недостижими места за риболов от ръка става възможна и вече е много по-лесно да пуснем  монтажа със стръвта и захранката в леглото на звяра, и много скоро след това да очакваме удар. Отпада и употребата за използването на всякакви сложни противоуплитащи монтажи и техники на замятане. Риболовът става много по-лесен!

Ето и няколко съвета как да използвате вашата лодка за захранка и тя да ви служи дълго и вярно:

 1. Преди да напуснете дома си, уверете се, че всичките ви батерии за лодката за захранване и дистанционното са напълно заредени. Уверете се, че двигателя, кормилното управление, светлините и освобождаващият механизъм работят както трябва.

 Когато сте избрали водоем и сте маркирали с маркер подходящото място, хвърлете въдица до маркера и или бележете линията, или сложете влакното под клипса на шпулата. Така ще можете да вкарвате на едно и също място всеки път.

2. Винаги поставяйте вашата лодка за захранка върху дюшечето за шарани или върху специално закупеното за тази цел. Така ще предпазите корпуса на лодката от надрасквания или счупвания. Проверявайте всеки път витлото или филтрите за късчета трева и боклук.

 3. Изпъвайте максимално повода, който поставяте в контейнерите за захранка. Старайте се разстоянието от тежестта до куката със стръвта да е максималното възможно, което позволява вашият монтаж. Използвайте къси поводи, когато вкарвате с лодка за захранка, защото те по-трудно се оплитат.

 


 4. Пригответе си резервна двойка колчета, когато ще използвате вашата лодка. Поставете ги така, че върхът на пръта да бъде под водата. Това ще ви помогне при ветровито време сами да вкарвате въдицата, без да се образува корем на линията. Старайте се да управлявате лодката само в посоката, която сте набелязали предварително – към маркера във водата или към ориентира на отсрещния бряг. Когато линията удари клипса на шпулата, спрете лодката, повторно проверете дали позицията ви харесва и изсипете контейнера. Това ви гарантира максимална концентрация на хранителните петна, без да „разпилявате” рибите на голям периметър.

 

5. Когато се приберете у дома, извадете батериите от лодката и дистанционното управление, избършете лодката, оставете я да изсъхне добре и я приберете на сухо място. Следвайте указанията на производителя за батериите,. Това ще спомогне за удължаване на живота на батериите.
Скъпи клиенти, със удоволствие искаме да ви запознаем  със нашите лодки за захранка! със положителните неща които човек трябва да знае! За това ние можем да ви дадем следните съвети С какво е полезна една лодка и от какво зависи!!! Тука става въпрос за стабилна лодка която ще върши работа не като китайските които се продават и за нищо не стават! единственото привлекателност  е  ниската цена! няма евтина луканка. та да си дойдем на мисълта .Лодката  ТРЯБВА ДА Е ВИСОКА!!! ТЕЖКА НЕ ПО МАЛКО ОТ 8............10КГ...И ДА МОЖЕ ДА ПОБИРА  ПОВЕЧЕ ЗАХРАНКА.  КОГАТО ЛОДКАТА Е ТЕЖКА ТЯ Е СТАБИЛНА!!! А КИТАЕЦА Е НАПРАВИЛ МАЛКИ ЛЕКИ ЛОДКИ КОИТО СЕ КЛАТЯТ И ДОРИ МОЖЕ ДА СЕ ОБЪРНЕ ПРИ МАЛКО ПО  ГОЛЕМИ ВЪЛНИ . ВТОРОТО НЕЩО Е ИЗДРЪЖЛИВОСТ ............................ ГОЛЯМА ЛОДКА ГОЛЯМ ОБЕМ......... ТЕЖКИ АКУМУЛАТОРИ ПОНЕ 4...7А. 

А КАКВО СЕ СЛУЧВА С МАЛКИТЕ ЛОДКИ ЗА ПО 160..........ИЛИ 200ЛВ.... АМИ ПРОСТО ПРИ  ВЪЛНИ  СЕ ПЪЛНЯТ СЪС ВОДА И ПОТЪВАТ  ЗАЩОТО СА МНОГО НИСКИ И НЯМАТ ВИСОЧИНА! НЯМАТ НИКАКВА ИЗДРЪЖЛИВОСТ.....  И ОСТАВАТ  В ЯЗОВИРА!    ЕДНА ЛОДКА СЛЕД КАТО НЯМА ОБЕМ ТЯ НЕ Е ЗА ТАЗИ ЦЕЛ ! ДОРИ ДА СЕ СЛАГАТ СТРАНИЧНИ ШАМАНДУРИ ТОВА САМО ВЛОШАВА КАЧЕСТВОТО НА ДВИЖЕНИЕ. ЗА  ТОВА НИЕ ИЗПОЛЗВАМЕ ТЕЖКИ АКУМУЛАТОРИ ЗА ГОЛЯМА СТАБИЛНОСТ  ПОСТАВЕНИ В СРЕДАТА! И ЛОДКИТЕ СТАВАТ МНОГО СТАБИЛНИ И НЕ СЕ КЛАТЯТ ПРИ ВЪЛНЕНИЯ....  НО ВСИЧКО ТОВА СИ ИМА НЯКАКВИ ЧЕРТЕЖИ КОИТО СА ИЗЧИСЛЕНИ ОТ КОРАБНИ ИНЖЕНЕРИ!!! НЕ СТАВА НА ОКО...!   МОТОРА ТРЯБВА СЪЩО ДА Е ПОДХОДЯЩ ЗА ТОЗИ МОДЕЛ ЛОДКА И  НАЙ ВАЖНОТО Е ДА НЕ ЗАГРЯВА!!! НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ЛОДКИ СЪС МОТОРИ НА КОИТО ИМА ВОДНО ОХЛАЖДАНЕ! ЗАЩОТО ТОВА Е ЗНАК ЧЕ ТЕ ПРЕГРЯВАТ И СКОРО ЩЕ ИЗПУШАТ! НАШИТЕ МОТОРИ НЯМАТ ВОДНО ОХЛАЖДАНЕ  И НЯМАТ НУЖДА ОТ ОХЛАЖДАНЕ! ТЕ СА МНОГО ДОБРЕ ПОДБРАНИ ЗА ДА СА ИКОНОМИЧНИ И МОЩНИ....    МОЖЕ ДА ДОСТИГНАТ ДО 30 ВКАРАНИЯ АКО ТОВА Е В РАМКИТЕ ДО 200М НА ВСЕКИ КУРС ОБХВАТА Е ОТ 400М................1КМ.  ПОВЕЧЕТО ЛОДКИ НЕ МОЖЕ ДА ИЗДЪРЖАТ ПОВЕЧЕ ОТ 4..ДО 6 КУРСА.ТОВА Е МНОГО МАЛКО И РИБОЛОВА СТАВА ПРОБЛЕМЕН ТЪКМО КОГАТО КЪЛВЕ ТРЯБВА ДА СИ ХОДИМ ИЛИ ДА ЗАРЕЖДАТЕ БАТЕРИИ.   А СЪС НАШИТЕ ЛОДКИ  МОЖЕТЕ ДА ЗАДОВОЛИТЕ ТОВА САМО С ЕДИН АКУМУЛАТОР ДА НАПРАВИТЕ ДО 30 КУРСА ПО 2 ВЪДИЦИ НА КУРС СТАВА НЕЩО  УНИКАЛНО = НА 60 ВКАРАНИ ВЪДИЦИ!!!    АКО НЯКОИ СИ ПОМИСЛИ А БЕ ТОЗИ КАКВО НИ КРЪЩАВА ТУКА..... НЕКА ДА СИ КУПИ КИТАЙСКА ЛОДКА И САМ ЩЕ СЕ УВЕРИ!  НИЕ НАПРАВИХМЕ ДОСТА ПРОМЕНИ В НАШИТЕ ЛОДКИ ДОКАТО ДОСТИГНЕМ ТЕЗИ РЕЗУЛТАТИ...........НЕКА ТОВА ДА НЕВИ ПРОЗВУЧИ КАТО НЯКАКВА ХВАЛБА ЗАЩОТО ВИНАГИ ИМА И ПО ДОБРО!  НО ПРЕДИМНО НЕКА ДА  СИ ПОМАГАМЕ ЗАЩОТО СМЕ Българи!    ИСКАМ ДА БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ МОИ КЛИЕНТИ КОИТО  НИ СЕ ДОВЕРИХА  ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ И   СИ ЗАКУПИХА  НЕОБХОДИМАТА ЛОДКА!      ИСКАХМЕ ДА СМЕ ПОЛЕЗНИ С ТАЗИ ИНФОРМАЦИЯ! БЛАГОДАРИМ НА ТЕЗИ КОИТО ИЗБРАХА БЪЛГАРСКОТО!   изборът е ВАШ!  Благодарим ви ! Пожелавам ви на слука колеги със нашите  лодки.
В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.